Особистий бренд: 2 способи зробити так, щоб люди захотіли продовжити розмову з вами

Викладач на курсах тренував клас за допомогою наступної вправи. Потрібно було представитися, сказавши наступні фрази:

«Я вчився в інституті (назва). Зараз я працюю (назва організації). По професії я (назва)».

Учні ходили по кімнаті і повторювали це один одному, позіхаючи від нудьги.

Чи Не здається вам, що знайомлячись з новими людьми і намагаючись завести корисні зв’язки, ми ведемо себе схожим чином? Чому так відбувається?

Відповідь проста: все універсальне і узагальнене вбиває іскру інтересу.

Коли ми говоримо про себе, ми представляємо світу власний бренд. Якщо ви говорите те ж саме, що і всі інші, лише «заповнюючи порожні графи на уявному бланку, вас не запам’ятають. Ви повинні підкреслити власну індивідуальність, щоб звернути на себе увагу.

Подумайте, як ви можете розповісти свою історію коротко, але так, щоб вона запам’яталася? Як виділитися з натовпу на заході? Або справити враження на рекрутера під час інтерв’ю?

Читайте також:  До чого сниться їжа, готувати їжу, купувати їжу? Основні тлумачення різних сонників — до чого сниться їжа

Якщо вам здається, що це неможливо — розповісти, наскільки ви талановиті в кількох словах, згадайте, що ваша мета – не викласти своє резюме від і до, а змусити співрозмовника подумати: «Ого, розкажіть про це більше».

Є два простих способи почати цікаву розповідь про себе.

Варіант 1. Знайдіть своє «Чому?».

Багато представляються, називаючи те, що вони роблять: «Я інженер (лікар, викладач, маркетолог, економіст)».

Якщо розмова триває, велика ймовірність того, що інша людина буде ввічливо кивати, але вникаючи в те, чим ви займаєтеся.

Зробіть свої мотиви основою вашої презентації.

Чому ви працюєте у сфері графічного дизайну? Чому ви шукаєте роботу в фінансах? Чому ваша пристрасть – інженерні системи?

Коли ви подумки додаєте відповідь на ці «чому», ви негайно робите свої слова більш запам’ятовуються:

«Я графічний дизайнер. Ще б — адже я провів дитинство, всюди ходячи з блокнотом, в якому малював скетчі».

Читайте також:  До чого сниться вікно, відкривати або забивати вікна? Основні тлумачення різних сонників — до чого сниться вікно

«Я працюю у фінансах, тому що я люблю допомагати людям економити для досягнення довгострокових цілей. Мій новий клієнт, наприклад, тільки що відкрив ресторан!».

«Я спеціалізуюся в інженерних системах, тому що гнучкість у роботі над проектами в різних галузях має для мене величезне значення».

Цей підхід миттєво робить вас більш людяним – і більш запам’ятовується.

Варіант 2. Розкажіть про свій вплив.

Які великі (або маленькі) проблеми вирішуєте? Переглянете ваші рекомендації, характеристики, оцінки роботодавців та відгуки клієнтів, щоб скласти уявлення про ваш внесок у спільну справу. Запитайте вашого боса, колег або клієнтів, в чому вони бачать ваші сильні сторони.

Наприклад, копірайтер, представляючись і описуючи свою роботу, просто говорив: «Я пишу статті». Звучить нудно, – і багатьом незрозуміло, що це взагалі означає і для чого потрібно? Багато професії передбачають написання яких слів.

Звернувши на це увагу, він став представлятися більш розгорнуто: «Я допомагаю запуску стартап-проектів. Підприємці з моєю допомогою заявляють про себе яскраво і привабливо, так що б їх могли помітити і запам’ятати».

Читайте також:  До чого сняться ключі? Основні тлумачення різних сонників — до чого сняться ключик

Це пояснення полегшує розуміння і викликає інтерес.

Якщо ви впевнено підкреслюєте свої найкращі риси, ви отримуєте більше нових контактів:

«Як бізнес-тренер, я допомагаю підприємцям мислити стратегічно, розвивати бізнес і отримувати більше прибутку».

«Я юрист, який здійснює юридичний супровід кришталево прозорим, тому власник бізнесу може зосередитися на тому, що дійсно важливо».

«Я рекрутер, який допомагає компаніям знайти кваліфіковані таланти і випереджати конкурентів».

Як тільки ви набросаете підходящі варіанти, поділіться ними з друзями.

Запитайте їх, якщо б вони зустріли вас вперше, їх зацікавило б продовження розмови з вами? Вам вдалося створити образ успішного професіонала?

Використовуйте підготовлені фрази в наступний раз, коли вам зададуть старий як світ питання:«Отже, чим ви займаєтеся?». І велика ймовірність, що вас запам’ятають!

Загрузка...

Дивіться також: