Косметика Chanel: елегантність і шик

Chanel — це вже не ім’я, це легенда. Все, на чому стоїть миттєво впізнаваний логотип з двох «C» (Coco Chanel), втілює елегантність і шик вищої проби — аксесуари, одяг, парфуми. Косметика Chanel своєю бездоганністю доповнює гучну славу дизайнерського дому. Найвища якість, широкий асортимент і здатність не тільки постійно пропонувати нові, але і тонко вловлювати актуальні модні тенденції, перетворюють косметику Chanel в унікальне явище.

37dba969bc.jpg

У загальних рисах історія марки Chanel , відома, напевно, навіть дітям: на початку XX століття модистка Габріель «Коко» Шанель відкрила в Парижі свій перший магазин , де продавала прикрашені капелюшки. За допомогою впливового друга Артура Капеля, який розгледів у тендітної молодої жінки незвичайний бізнес-потенціал, бутік через якийсь час переїхав і розширився, а Коко від капелюшків перейшла до створення одягу. Її вбрання були незвично простими, сучасними і дуже елегантними: бутік пропонував всього кілька фасонів одягу, але всі вони дуже швидко увійшли в моду: фланелеві піджаки, прямі спідниці, трикотажні светри, смугасті топи. Бутік став шалено популярний, а про Коко почали писати модні журнали. З нікому не відомої кравчині вона перетворилася в основоположницею цілої дизайнерської філософії, девізом якої став заклик «Назад до простоти!»

Скромний паризький бутік завдяки енергії та креативності його створювачки в наступні роки перетворився насправжню модну імперію . Парфумерний департамент став її невід’ємною частиною — з моменту випуску на ринок парфумів Chanel № 5 , які відкрили цілий світ альдегідних ароматів, але донині залишаються його неперевершеним представником, Chanel дала життя безлічі унікальних парфумів.

Читайте також:  Термаж обличчя і тіла - збереження вашої краси і молодості

Косметичне виробництво Chanel найбільш масштабно розгорнулося в післявоєнні роки . Почавши з губної помади і пудри, Будинок моди поступово освоїв великий асортимент сучасної декоративно-косметичної продукції. Сьогодні він налічує понад 400 позицій. До числа заслуг Chanel Cosmetics відноситься винахід і впровадження на ринок бронзірующей пудри і власне sun-kissed look, і донині є ультрамодним трендом, а також світловідбивних частинок в макіяжі . Розсипна пудра (POUDRE CRISTALLINE і POUDRE UNIVERSELLE LIBRE) і рідка підводка (ÉCRITURE DE CHANEL) теж відносяться до числа «фірмових» продуктів і невід’ємних складових іміджу Chanel, як і червона помада неповторного «шанелевского» відтінку. Лаки для нігтів Chanel — мрія будь-якої модниці. Приголомшлива палітра і незрівнянна стійкість дозволяють примиритися з їх ціною.

Колекція Chanel Les Noirs для осені 2009

919bae4d15.jpg

3e73d14525.jpg

d451f47656.jpg

2514db7195.jpg

Уходових косметика Chanel — результат напруженої роботи наукових лабораторій компанії. Розробка та тестування всієї продукції проводиться у Франції, засоби створюються на базі кращої сировини і за допомогою новітніх технологій.Поєднання інновацій і традицій — фірмовий знак косметики Chanel , продукти якої стають класикою, ледь вступивши в продаж.

Читайте також:  Якою фарбою краще фарбувати волосся

Засоби Chanel відрізняються делікатністю, гіпоалергенність, чудовою текстурою і ефектом. Вони охоплюють весь спектр дій по догляду за шкірою . CHANEL PRÉCISION представляє продукти для зняття макіяжу в двох варіантах — з застосуванням води і без. В залежності від стану та типу шкіри можна вибрати лосьйон для зняття макіяжу, насичене або звичайне молочко, шовковисте масло. Для жирної та комбінованої шкіри створено пінисте засіб GEL PURETÉ.Макіяж з очей Chanel пропонує знімати за допомогою DÉMAQUILLANT YEUX INTENSЕ, м’якого двофазного розчину, що складається з масел високої очистки та волошкової і рожевою водою.

Гоммажі і маски від Chanel — це окремий вимір задоволення і частина обов’язкової програми по збереженню молодості і краси. Вибір продукту залежить від ваших вимог і переваг: зволожуючий гоммаж, відлущуючий гоммаж, гоммаж для глибокого очищення, маска проти втоми, зміцнююча маска.

Лінія SENSIBILITÉ розроблена для чутливої шкіри . Приголомшливий продукт — наноемульсіі SOLUTION DÉSTRESSANTE, миттєво знімає відчуття дискомфорту, роздратування, почервоніння. Ця емульсія з екстрактом мигдалю і міцели створює захисну плівку і робить шкіру красивою і шовковистою.

Читайте також:  Як прибрати сліди після прищів

Сяюча шкіра — це основа уходових філософії Chanel. Лінія ÉCLAT призначена для поліпшення зовнішнього вигляду і стану шкіри. Стимулюючи мікроциркуляцію, ці уходових продукти активізують клітинний метаболізм, допомагають шкірі не виглядати втомленою і живлять її енергією.

Не має аналогів продукт — програми MICRO SOLUTIONS, що дозволяють в домашніх умовах проводити мікрооперації, аналогічні салонним . На даний момент можна придбати дві програми — інтенсивне оновлення шкіри і мікродермабразія. Це курсові набори, кошти в яких заздалегідь дозовані і забезпечені чіткими вказівками щодо застосування, програма для мікродерамбразіі укомплектована також спеціальним масажером.

У косметики Chanel є тільки один недолік — придбавши якийсь один засіб і на собі випробувавши його переваги, дуже важко втриматися і не скупити все, що тільки можна знайти. І навіть дорожнеча (від 25 до 200 $ за один продукт) відступає на другий план, тому що ця косметика, безсумнівно, коштує своїх грошей, тому що відчуття, які вона дарує — безцінні.

3aa9696135.jpg

Загрузка...

Дивіться також: